keskiviikko 28. marraskuuta 2018

DIY: Joulukalenteri koiralle 2018

Ystävät ja kylännaiset!

Kuten viimeksi lupasin, nyt alkaa JOULUHÖSSÖTYS! Mahtavaa!!! Minä kun olen luonnostani utelias ja tarkkaavainen, niin saan kyllä näin hössötyksen alettua äimistyä vähän väliä.


Siis MIKÄ IHMEEN OVI tuohonkin on ilmestynyt? Ihan mun Oravanvahtimisikkunan alle. Emäntä selitti, että "no, se on Tonttujen Ovi! Nyt kuule Tyyne kun ne tontut taas kurkkivat, niin kannattaa olla Aivan Erityisen Tarkkana niitten käskyjen kuuntelemisen suhteen. -Tyyne...? Kuunteletko sinä?"


No minä näinkin jo pari niistä Tontuista, kun kävin ihmettelemässä tuota pallovalojuttua... niin että oikeassa se Emäntä taisi olla. Kunhan nyt eivät alkaisi ramppaamaan siitä ovestaan ainakaan silloin, kun minä justiinsa päivystän.


Ens viikonloppuna alkaa joulukuu, joten HUOMIO HUOMIO HENKILÖKUNTA: nyt on korkea aika näpertää lemmikkiystäville joulukalenterit. Meillähän kirjaimellisesti näperrettiin viime jouluna niitä, joten tänä vuonna Emäntä päätti vähän oikaista.

Saksasta hankkimamme valmis pussukkanauha kävi tarkoitukseen mainiosti. Minä tottakai mukana ripustamassa sitä. "Jaa tonne pussukoihin se laittaa niitä herkkuja! Nyt tarkkana!"


Nuo Timantista https://www.elainklinikkatimantti.com hankitut Escapuren riistaherkkunappulat sopivat tarkoitukseen paremmin kuin hyvin. Niitä sietää mun massuni, ne eivät haise, eivätkä sotke, ja ovat sopivan kompakteja jokapäiväiseen herkutteluun (sanoi Emäntä).


Nyt minätyttö sitten istun tässä sohvalla ja vahdin noita pussukoita herkeämättä. Enää kolme yötä joulukuuhun... Nyt siis kaikki kipin kapin joulukalenteria kokoamaan!

Odottavin ja tunnelmoivin terveisin,

Tyyne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti