lauantai 5. tammikuuta 2019

Puhtaalta pöydältä

Iloisen lumista vuotta 2019 teille kaikille!


Uusi vuosi, saa hyvän syyn aloittaa taas puhtaalta pöydältä! Olla itselleen lempeä, suunnata virkein mielin kohti uusia haasteita ja unelmia. Aivan upeaa.

Lupasin palata vielä joulukuulumisiimme sen verran, että jää muisto tänne blogiin tuleville vuosille. Kuusen haimme, ja sitä sitten Emännän kanssa yhdessä koristelin. Nyt seuraakin heti leikkimielinen tehtävä, joka liittyy seuraaviin kuviin: Minkä koristeen minä valitsin?




Oikein: TÄHDEN. Isäntä nakutteli minulle sopivasti ennen joulua oman Luolan. Se on terrierin alue. Ei muille. Minä viihdyn siellä erinomaisesti! Oma kolo, mahtava olo.

Joulupukin apulaisena häärin niin ikään kuten aiemminkin. Kovasti oli paketteja! Olen tosi hyvä pakettiapulainen! Tahtoisin avata niitä, mutta kuuntelen, saanko luvan. Omista paketeistani löysin tänä vuonna muun muassa aivan loistavia juttuja...


Olimme Isännän kanssa jälleen salaliittolaisia: sain VALTAISAN LUUN. Ystäviltä sain lisäksi Piippa- Hiiren!! Huomatkaa muikea ilme kuvassa... Ja Koiramummelilta ja -Pappelilta sain huipun Pöllön!! Se vasta on Emännänkin mieleen: Pöllö nimittäin vinkuu sellaisella taajuudella, jonka vain minä kuulen! Ihana lahja! <3




Mitäs siellä ruudun toisella puolella on tapahtunut? Oletteko jo aloittaneet uuden, terveellisen ja muutenkin tavoitteita täynnä olevan elämänvuoden? Vai annatteko minun tapaani jokaisen uuden päivän tulla sellaisena kuin tulee- ja nauttien otatte siitä kaiken irti!

Jos jotain tahdon uudelle vuodelle toivottaa, niin hetkessä elämisen opettelua. Katsokaa, miten kaunista lumi on. Miten ihana harmaa peittää metsät siimekseensä ja korostaa hiljaisuutta! Kaikella on tarkoituksensa ja paikkansa.


Ottakaa siis rennosti tänä vuonna ja nauttikaa elämästä! Niin minä ainakin teen.
Parasta vuoden alkua juuri sinulle,

💙 Tyyneltä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti