torstai 1. helmikuuta 2018

Talvea

Ystävät!

Talvi on parhaimmillaan!! Minä tykkään, ja katsokaa ja ihailkaa, miten talvella voi olla kaunista! Ready, steady, go:




Isäntä lähti tässä männä viikolla kuoroleirille, ja minä ja Emäntä ajelimme Koiramummelilaan... Pappa lähti katsastamaan mitä soutuveneelle kuului lumipeitteen alla, ja me tungettiin messiin!



Hieno oli päivä! Minä olin ihan innoissani lenkillä, ihailin hiihtäjiä ja pari pikkuista tyttöä ihaili minua ja sai selvästi hiihtolenkilleen viimeisen voimanlisän seuratessaan minun kannoillani perheensä autolle. ;)

Koiramummelilassa me mentiin kaikki kolme tyttöä- Koiramummeli, Emäntä ja minä- yhdessä saunomaan. Minulla oli oma pefletti. Saunan jälkeen kellahdin tyytyväisenä nukkumaan.

Emäntä sai kuin saikin sen työpaikan. Nyt me ollaan Isännän kanssa koetettu totutella olemaan kotona kaksin. Onneksi Isännän työ on sitä yrittämistä, sitä voi usein tehdä minun seuranani.


Isännän kanssa on mukavaa. Lenkillä maastoudun helposti lumen joukkoon. Löydätkö minut kuvasta? Klikkaa, niin näet paremmin. :)

Aika kuluu, on siis jo helmikuu. Kauan jatkukoon talvi! Tykkääkö joku muukin lumesta yhtä paljon kuin minä? Jihuu...

Lumipesuterveisin,
Tyyne


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti