sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Laskiaisena

Pitkiä pellavia!!

Talvi senkun jatkuu- hurraa!! Olen pörröinen kuin Naali Napakettu koska jammailen lumessa kaiken aikaa, kun vain ulos pääsen... Turkki tuuheutuu, onneksi ensi viikolla on trimmi, sanoo Emäntä. Minun lisäkseni meidän matotkin sai lumipesun!




Melkoinen ero säässä täällä meillä ja entisissä kotinurkissamme Baijerissa... Katsokaa vaikka: Motten pihalla kukkivat jo lumikellot, eikä lumesta ole enää tietoakaan.


Minusta on kyllä mukavampaa, että kun on talvi, niin sitten on! Lumen kanssa. Muistan hyvin, miten Saksassa ne vihonviimeiset kiusankappaleet, punkit, heräsivät jo helmikuun lopulla... Eli on tässä pohjoisemmassa sijainnissa ilman muuta omat etunsa.


Joka ikinen päivä minä metsästän. Pakkohan se on! Katsokaa, miten valtavasti jälkiä. Lisää tulee koko ajan. Tuossa on kulkeneet ainakin rusakko, Olli Orava, minä...


Ketä kiinnostaa, voi käydä kurkkaamassa minun metsästystäni oikein pikku videona Eläinklinikka Timantin Facebook- sivulla, eilisen päivän kohdalta löytyy! ;) https://www.elainklinikkatimantti.com

Sitten eikun vaan mäkeen koko jengi!!
Liukasta laskiaista toivotellen,

Tyyne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti