maanantai 28. lokakuuta 2019

JUHLABLOGGAUS

Hyvät ystävät ja karvakuonolaiset!

Tänään minä, Tyyne, täytän 5 vuotta! Ja lisäksi olen nyt tarinoinut teille jo sadan bloggauksen verran elämästäni. Kiitos kaikille, jotka vaiheitani tykkäävät seurailla ja roppakaupalla ONNEA minulle!!



Synttäreitäni vietetään vielä toisenkin kerran, sanoi Emäntä. Aika mahtavaa! Parin viikon kuluttua on nimittäin Kamullani 3- vuotisjuhlat ja samaan syssyyn julhitaan uudestaan minutkin. Tänään aamulla Emäntä ja Isäntä lauloivat minulle paljononneeaavaan, ja sain PAKETIN. Rakastan paketteja.



Paketista tuli AMMUU. Se röhkii. Minä villiinnyin. Kuitenkin noin kymmenen minuuttia sitä riepoteltuani totesin, että onpa kiva kaveri, otetaan se mukaan ikkunaa vahtimaan! Ja sitten me istuimme Ammuun kanssa vierekkäin rappusella katselemassa Ollia puussa.



Meillä ei ole haravoitu. Puissa on vieläkin lehtiä. Sitäpaitsi on paljon kauniimpaa kun maa on keltainen! Eikö? No, varmaan lähiaikoina lehtipuhallin laulaa sen verran, että edes suurimmat kasat saadaan jonnekin tontin laidoille, mutta toisaalta voi olla niinkin, että säästymme koko hommalta. Eilen nimittäin satoi lunta...


Rakastan lunta. Rakastan synttäreitä. Rakastan!
Rakkautta teillekin lähetellen,

💜 Tyyne, 5 vuotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti