torstai 7. joulukuuta 2017

Suomi 100

Sinivalkoista viikkoa, ystävät!


Eilenpä olikin oikein arvokas Juhlapäivä: Suomi täytti 100 vuotta!! Paljon Onnea, uusi kotimaani! Minäkin pääsin osallistumaan Lipunnostoon, kun Isäntäväki aamulla sen tankoon hinasi. Olin innoissani. Ja pukeutunut tietysti tilaisuuteen sopivasti, sinivalkoiseen.


Yleensähän minulla tuppaa enempi olemaan jotain punaista päälläni, joten vaihtelu virkisti. :) Päivällä Isäntäväki kävi jossain Juhlissa, mutta illalla me katsottiin porukalla jotain telsusta- sen nimi oli Linnan Juhlat. Minusta se ei ollut niin kovin kiinnostavaa, vähän samaa luokkaa kuin ne ikuiset sisustusohjelmat. Kiinnostun yleensä vasta sitten, kun Emäntä katsoo jotain, missä on Kissoja.

Viime aikoina olen päässyt nauttimaan usein aivan mahtavista talvisista päivistä- iloitsen niistä suuresti!!! Kamuni Ransu poikkesi meillä jakamassa pihatouhuja kanssani, ja meillä oli molemmilla hauskaa, kuten kuvista näette...



Isäntäväellä on ollut Menoja, jonne minua ei oteta, joten olen ollut myös itsekseni kotona aina välillä. Sain siitä yks päivä tarpeekseni, ja ilmoitin Emännälle lenkiltä tultuamme, että nyt mun pitää päästä tonne mun Omaan Koppaan! No, Emäntä nosti sen kaapin päältä lattialle ja niin minä menin saman tien sinne ja pysyin siihen saakka, että tuli päiväulkoiluaika. Olinpahan ainakin varmasti valmiina lähtemään MUKAAN, jos ne lähtevät.


Ja lähdettiinhän me yhdessäkin. Nimittäin taas yksille Synttäreille! Siellä taisin aiheuttaa muille vieraille kasvavaa koirakuumeilua... ;) Synttärisankari ja Serkkutyttönsä kävivät myös taluttamassa minua, Isännän apuna. Taidanpa keväällä kirjoittaa tänne blogiin taas jotain aiheesta "Koiranpentu tulee taloon"... Luulen, että voisi kiinnostaa joitakuita.



On tosi ihanaa, kun on talvista! Kun vaan pidän huolta, että Emännälläkin on kunnolla vaatetta päällä niin meillä on varsin riemuisaa lenkillä! Muistakaa heijastimet, ottakaa mukaan iloinen mieli ja nauttikaa SUOMESTA. On tää vaan hieno maa.


Oujee, tuolla on varmasti Rusakko! Pakko mennä!
Palataan taas, siihen saakka morot,

Tyyneltä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti