sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Puutarhahommissa

Wuf!

Kesäkuu, ja puutarhahommien aika- satoi sitten räntää tai paistoi! Meille hankittiin uusi omenapuu ja minä pääsin sitä Isännän kanssa istuttamaan, kun Emäntä satutti sopivasti lonkkansa, eikä pystynyt kuin antamaan ohjeita. (Ja niistähän me kaksi viis veisataan.)
- Ja valokuvaamaan!


Nautin täysin turkein nurmella kierimisestä, kun äkkiä huomasin, että Isäntähän kaivaa jotain!!! Mahtavaa, nyt siis TOUHUTAAN. Äkkiä jotain tekemistä!! Sopivasti tuohon jäänyt tuollainen keppi:


Äh, liian lällyä. Oisko täällä mitään suurempaa haastetta... Joo, noi heinäseipäät!! 


Ai mitä? Että tulevat tukikepeiksi? Älkääs nyt yrittäkö... Minä en kyllä päästä irti, olenhan terrieri! 


No, multaa kaivan ainakin. 


No hyvin tehty. Hieno puu siitä tuli. Mitäs sitten tehdään? 


No, minä kyllä tiedän. Häippäsen taas lempipaikkaani, pellolle. Siellä alkaa heinä olemaan kohta sitä korkeutta, että pikkuhiljaa pääsen tavoitteeseeni, eli katoan sinne kokonaan... Ainakin jos vaan muistan pitää porkkanahäntäni alhaalla...  


Ihanaa tämä vapaus!

Kaiken kruunuksi saapui vielä Timanteilta paketti!! Voisiko se olla minulle...



SE ON! Jihuu, herkkuani Lunderlandeja!!! Tämä oli kyllä ihan paras päivä! <3 Minä nautin.

Muistakaa tekin nauttia kesästä, ystävät! Aina on hyvä sää grillata, tietää suomalainen! Ja rikkaruohoista pääsee parhaiten eroon tekemällä niistä seppeleitä! 


Terkuin:
Kesätyttö Tyyne

Yhteistyössä: Eläinklinikka Timantti 
https://www.elainklinikkatimantti.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti